З 1 липня «Україна» вийшов в ефір з оновленим графічним дизайном. Телеканал змінив логотип, оформлення ефіру та весь спектр позаефірних проявів.
«Нова ідентифікація розроблена на основі концепції «відкритого простору»: це споглядальні, спокійні, позитивні кадри, з багатими кольорами і мелодійним звуковим супроводом», - характеризує оновлення прес-служба «України».
Новий логотип за своїми контурами нагадує об'єктив та поєднує синій, блакитний та жовтий кольори.

У графічному оформленні ефіру використано підкреслено просту візуальну мову - округлі форми повторють обриси логотипа.
«Технологічно використовуються всі ресурси новітнього ефірного комплексу: елементи ефіру ретельно дібрані за кольором і анімацією та поєднані в гладке, "безшовне" полотно», - зазначено у прес-релізі телеканалу.