З 1 липня «Україна» вийшов в ефір з оновленим графічним дизайном. Телеканал змінив логотип, оформлення ефіру та  весь спектр позаефірних проявів.
 «Нова ідентифікація розроблена на основі концепції «відкритого простору»: це споглядальні, спокійні, позитивні кадри, з багатими кольорами і мелодійним звуковим супроводом», - характеризує оновлення прес-служба «України». 
Новий логотип за своїми контурами нагадує об'єктив та поєднує  синій, блакитний та жовтий кольори. 

У графічному оформленні ефіру використано підкреслено просту візуальну мову -  округлі форми повторють обриси логотипа.  
«Технологічно використовуються всі ресурси новітнього ефірного комплексу: елементи ефіру ретельно дібрані за кольором і анімацією та поєднані в гладке, "безшовне" полотно», - зазначено у прес-релізі телеканалу.